Word onderdeel van een magische wereld


Over de samenwerking
We zijn verheugd een nieuwe samenwerking aan te kondigen tussen Visa en Disney, een samenwerking die twee iconische wereldmerken samenbrengt. Bij Visa kijken wij ernaar uit om deze reis met zo'n fantastisch merk als Disney te beginnen.
Onze samenwerking richt zich op het belonen van onze kaarthouders met speciale ervaringen en aanbiedingen die het hele gezin zullen aanspreken. Deze samenwerking is een belangrijke mijlpaal in onze geschiedenis, en we kijken ernaar uit om onvergetelijke ervaringen te creëren voor onze gewaardeerde klanten in Europa, het Midden-Oosten en Afrika.
Het is meer dan een samenwerking; het is een verbintenis om vreugde, opwinding en gedenkwaardige ervaringen naar onze kaarthouders te brengen.

Ik ben verheugd dat Visa samenwerkt met Disney om naadloze en veilige betaalervaringen te bieden, en zo bij te dragen aan het creëren van gedenkwaardige momenten voor Disney fans, of het nu gaat om een dag doorbrengen in Disneyland Paris, het kopen van tickets voor een Disney musical in de West End van Londen, of winkelen in een Disney Store.
— Kimberly Kadlec, Chief Marketing Officer, Visa Europe
The Walt Disney Company EMEA
The Walt Disney Company, samen met haar dochterondernemingen en gelieerde bedrijven, is een toonaangevende gediversifieerde internationale entertainment- en mediagroep die drie bedrijfstakken omvat: Entertainment, Sport en Ervaringen.
The Walt Disney Company is al meer dan 90 jaar actief in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA) en heeft duizenden medewerkers in de regio. Met Disneyland Paris en haar andere iconische merken, waaronder Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic, 20th Century Studios en ESPN, vermaakt, informeert en inspireert The Walt Disney Company EMEA miljoenen consumenten, in meer dan 130 landen, door de kracht van ongeëvenaarde verhalen. Disney+, de directe streamingdienst van het bedrijf, is momenteel beschikbaar in 85 markten in EMEA.